Velkommen til Villa VAS

Velkommen til Villa VAS, KKfo ved Vigerslev Allés Skole.

Se vores åbningstider under punktet åbningstider her på siden.

I maj og juni har vi åbent hver dag fra 6.30-17 for vores nye maj-børn.

Vi er en stor dejlig kkfo, hvor alle børn fra 0-3 klasse på Vigerslev Allés Skole går.

De ansatte er uddannede pædagoger og pædagogmedhjælpere og vores køkkenmedarbejder har en bachelor i sundhed og ernæring. Vi er lige dele mænd og kvinder, ældre og yngre, nogen har været her længe og andre er nye.

Hver klasse har en pædagog fra Villa VAS tilknyttet, som følger dem fra 0. klasse til 3.klasse. De uddannede pædagogers arbejdstid er altså delt mellem skole og institution.

Til at tage imod de små maj-børn ( de kommende skolestartere) har vi et team bestående af tre pædagoger og fire medhjælpere. Der vil i april måned blive afholdt et forældremøde for forældre til kommende maj-børn, her kommer en særlig invitation.

Vi har mange forskellige aktiviteter på Villa VAS :

En stor dejlig legeplads med boldbaner og have.

Træværksted og krea-rum.

Gamerrum og bibliotek.

Danserum og legobygge-værksted.

Mandagssiesta og madværksted.

Vi har et køkken, hvor børnene på skift laver eftermiddagsmad og hjælper til. I køkkenet spiser vi også eftermiddagsmaden, som er frisklavet, næsten helt økologisk, sund og lækker. Følg køkkenet på villavaskoekken på instagram 😊

Kontakt os gerne for spørgsmål eller rundvisning ( se kontaktinfo her på siden) .